Roe-deer

Wiosenna aura zbliża się bardzo małymi krokami. Doczekać się nie mogę już ciepłych dni. Zima nie motywowała do działania ale mam nadzieję, że teraz to się zmieni.

Po raz pierwszy zdecydowałam się namalować coś na czarnej koszulce. Wcześniej bałam się, że kolory na ciemnych tkaninach nie będą wystarczająco intensywne i będę musiała nakładać kilka warstw farby. Miło się zaskoczyłam ponieważ niczego dwa razy nie musiałam poprawiać.

Motyw sarny na który się zdecydowałam w połączeniu z kolorowymi trójkątnymi elementami wpisuje się w obecne trendy mody na 2013 rok.

Jeżeli lubicie wyróżniać się z tłumu i cenicie ręcznie wykonywane i unikatowe przedmioty napisze do mnie. Postaram się stworzyć jedyny w swoim rodzaju wzór, który wpisze się w Wasz styl.

Leave a Reply

