Alfons Mucha inspiration

Być może ktoś z Was pamięta mój obraz rysowany kredkami inspirowany dziełem Alfonsa Muchy?
Jeżeli nie to mam dla Was przypomnienie tego motywu w postaci malowanego wzoru na koszulce. Było to dla mnie duże wyzwanie, które zajęło mnóstwo czasu, ale mam nadzieje, że było warto.

Korzystając z okazji chciałabym się Was zapytać jakie wzory najbardziej trafiają w Wasz gust? Czy są to motywy zwierzęce, roślinne, geometryczne kształty czy może teksty z oryginalnymi cytatami i sentencjami?

Pozdrawiam! :)

Leave a Reply

